ساری مدیا

دانلود اهنگ why you did lie to me

اهنگ why you did lie to me,متن اهنگ why you did lie to me,ترجمه اهنگ why you did lie to me,دانلود آهنگ why you did lie to me,متن آهنگ why you did lie to me از brian luise,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین &nb

دانلود اهنگ why you did lie to me دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود اهنگ why you did lie to me

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : جمعه 05 اردیبهشت 1399 - 1:36
  • 2499 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 0
  • گزارش خرابی

 

 

متن آهنگ why you did lie to me

 

why did you lie to me you was my everything

you meant the world to me but now you'r gone

now i can't just belive how you're not here with me

you said you will be there fo rme but now you'r gone

 

ترجمه آهنگ why you did lie tome از brian louis

 

چرا به من دروغ گفتی؟تو همه چیز من بودی

تو برام یه معنی برای زندگی بودی

الان نمیتونم باور کنم که چجوری با من نیستی

تو گفتی پیش من هستی اما الان داری میری

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه