ساری مدیا

دانلود آهنگ you از vict molina

you از vict molina,آهنگ you از vict molina,دانلود آهنگ you از vict molina,دانلود آهنگ you vict molina,متن اهنگ you vict molina,متن آهنگ you از vict molina,ترجمه آهنگ you از vict molina,ترجمه آهنگ you vict molona,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین &nb

دانلود آهنگ you از vict molina دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود آهنگ you از vict molina

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : جمعه 05 اردیبهشت 1399 - 2:15
  • 4233 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 0
  • گزارش خرابی

 

 

متن آهنگ you از vict molina

 

It's been countless times
That I've told myself
I didn't feel a thing for you
When I was sitting all alone
On my bed, thinking about you
And how you made me feel
In a way I've never felt before
Sometimes I felt like we were
The only ones in the world
It's really easy to get stuck
When it's only me and you
I would've stayed just for you
Over and over and over and over again
I tell myself
I won't run back to you
You don't understand how much it hurts
To see you with someone new
To see that you have moved on
Everything falls into place when you are close to me
I'm trying to erase off my mind, all these memories
Sometimes I'd cry over you
And blame it on something else
I'd want to go and step outside
And scream out your name
I don't know what I'm going to do
Without you here, oh no
Over and over and over and over again
I tell myself
I won't run back to you
You don't understand how much it hurts
To see you with someone new
To see that you have moved on
Everything falls into place when you are close to me
I'm trying to erase off my mind all these memories
ترجمه آهنگ you از vict molina
بارهای بی شماری بوده است که به خودم گفتم
من چیزی را برای شما احساس نکردم وقتی من تنها نشسته بودم
روی تخت من ، به تو فکر می کنم و چگونه مرا احساس کردم
به روشی که قبلاً هرگز احساس نکرده ام عضی اوقات احساس می کردم که هستیم
تنها کسانی که در جهان هستند گیر کردن خیلی راحت است
وقتی فقط من و تو هستم من فقط برای شما می ماندم
بارها و بارها و بارها به خودم می گویم  من به تو دویدم
شما نمی فهمید که چقدر صدمه دیده است برای دیدن شما با شخصی جدید
برای دیدن اینکه شما حرکت کرده اید همه چیز در جایی قرار می گیرد که شما به من نزدیک باشید
من در حال تلاش برای از بین بردن ذهنم ، تمام این خاطرات هستم
گاهی اوقات بر تو گریه می کنم و آن را بر سر چیز دیگری سرزنش کنید
می خواهم بروم و قدم بیرون بزنم و نام خود را فریاد بزنید
نمی دانم چه کاری انجام خواهم داد بدون تو
  بارها و بارها و بارها  به خودم می گویم من به تو دویدم
شما نمی فهمید که چقدر صدمه دیده است برای دیدن شما با شخصی جدید
برای دیدن اینکه شما حرکت کرده اید همه چیز در جایی قرار می گیرد که شما به من نزدیک باشید
من سعی می کنم تمام این خاطرات را از ذهنم پاک کنم
کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه