ساری مدیا

دانلود آهنگ yeah right - joji

yeah right joji,اهنگ yeah right joji,متن اهنگ yeah right joji,دانلود اهنگ yeah right joji,دانلود اهنگ yeah right از joji,ترجمه اهنگ yeah right joji,ترجمه اهنگ yeah right از joji,ساری مدیا,sari media,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین &nb

دانلود آهنگ yeah right - joji دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود آهنگ yeah right - joji

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : جمعه 05 اردیبهشت 1399 - 3:15
  • 19872 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 0
  • گزارش خرابی

 

 

متن آهنگ yeah right - joji

 

I'ma fuck up my life
I'ma fuck up my life
I'ma fuck up my life
I'ma fuck up my life

I'ma fuck up my life
I'ma fuck up my life
We gon' party all night
She don't care if I die
Yeah, right, yeah, right
Yeah, I bet you won't cry
Yeah, I bet you won't try
But you know I don't mind
But you know I don't mind

Yeah right, yeah right
Yeah right, yeah right
Yeah right, yeah right

Yeah you bet I know that she ain't
Never give a single fuck about me
Yeah, you bet she know that we ain't
Never gonna be together, I see
Yeah, you bet I go to see you when
I'm feeling like a drum without a beat
Yeah, you dance so good
And I think that's kinda neat

What you know about love?
What you know about life?
What you know about blood?
Bitch, you ain't even my type
Yeah right, yeah right
Yeah, you know I feel right
Yeah, you living right now
She don't ever pick sides
Yeah right, yeah right
I'm overthinking my pride
But I don't gotta look nice
She just diggin' my ice
(She just diggin' my--)

And you bet I know that she ain't
Never give a single fuck about me
Yeah, you bet she know that we ain't
Never gonna be together, I see
Yeah, you bet I go to see you when
I'm feeling like a drum without a beat
Yeah, you dance so good
And I think that's kinda neat

 

ترجمه آهنگ yeah right - joji

 

من زندگیمو به گند کشیدم

من زندگیمو به گند کشیدم

من زندگیمو به گند کشیدم

من زندگیمو به گند کشیدم

من زندگیمو به گند کشیدم

من زندگیمو به گند کشیدم

تمام شبو میریم پارتی

اهمیت نمیده اگه بمیرم

آره، درسته، آره، درسته

آره، شرط می بندم گریه نمی کنی

آره، شرط می بندم تلاشی نمی کنی

اما می دونی برام مهم نیست

اما می دونی برام مهم نیست

آره، درسته، آره، درسته

آره، درسته، آره، درسته

آره، درسته، آره، درسته

آره تو شرط می بندی که اون

هیچ وقت کوچکترین اهمیتی به من نمیده

آره، تو شرط می بندی اون میدونه که ما هیچ وقت

با همدیگه نخواهیم بود، میدونم

آره، شرط می بندی من میام ببینمت

حسه یه درام بدون بیتُ دارم

آره، تو خیلی خوب می رقصی

و من فکر می کنم یه جورایی حرفه ایه

درباره عشق چی میدونی؟

درباره زندگی چی میدونی؟

درباره خون چی میدونی؟

بدکاره، تو اصلا به من نمیخوری

آره درسته، آره درسته

آره، تو می دونی من احساس درستی دارم

آره، تو توی الان زندگی می کنی

اون حتی طرف کسیم نمی گیره

آره درسته، آره درسته

من بیش از حد به غرورم فکر کردم

اما نباید خوب بنظر بیام

اون فقط داره مالمو میبره

و تو شرط می بندی که اون

هیچ وقت کوچکترین اهمیتی به من نمیده

آره، تو شرط می بندی اون میدونه که ما هیچ وقت

با همدیگه نخواهیم بود، میدونم

آره، شرط می بندی من میام ببینمت

حسه یه درام بدون بیتُ دارم

آره، تو خیلی خوب می رقصی

و من فکر می کنم یه جورایی حرفه ایه

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه