ساری مدیا

دانلود اهنگ half a man - dean lewis

half a man dean lewis,اهنگ half a man deal lewis,دانلود اهنگ half a man از deal lewis,متن اهنگ half a man dean lewis,ترجمه اهنگ half a man deal lewis,اهنگ half a man از dean lewis,ساری مدیا,Sari media,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین &nb

دانلود اهنگ half a man - dean lewis دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود اهنگ half a man - dean lewis

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : جمعه 05 اردیبهشت 1399 - 19:54
  • 663 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 0
  • گزارش خرابی

 

 

متن آهنگ half a man

 


I was wrong to say I loved her, I was wrong to think I’m right
When I told her it was over, well my darling, I had lied
I’ve been running from my demons, afraid to look behind
I’ve been running from myself, afraid of what I’d find


But how am I supposed to love you when I don’t love who I am?
And how can I give you all of me when I’m only half a man?
‘Cause I’m a sinking ship that’s burning, so let go of my hand
Oh, how can I give you all of me when I’m only half a man?

 

And now I’m stuck in this hotel room by a cold neon light
And I’ve been waiting for an answer, but it won’t come tonight
And every bottle I had stolen lay shattered on the floor
What’s broken can’t be whole anymore


But how am I supposed to love you when I don’t love who I am?
And how can I give you all of me when I’m only half a man?
‘Cause I’m a sinking ship that’s burning, so let go of my hand
Oh, how can I give you all of me when I’m only half a man?


And no one can ever hurt me like I’ve hurt myself
‘Cause I’m made out of stone and I’m beyond help
Don’t give your heart to me


But how am I supposed to love you when I don’t love who I am?
And how can I give you all of me when I’m only half a man?
‘Cause I’m a sinking ship that’s burning, so let go of my hand
Oh, how can I give you all of me when I’m only half a man

 

ترجمه آهنگ half a man - dean lewis

 

در اشتباه بودم که بهش بگم دوسش داشتم , در اشتباه بودم که فکر میکردم حق با منه

وقتی که بهش گفتم که دیگه تمومه , خب عزیزم , من بهت دروغ گفته بودم

داشتم از شیاطین درونم فرار میکردم , از به عقب نگاه کردن میترسیدم

داشتم از خودم فرار میکردم , از چیزی که قرار بود پیدا کنم میترسیدم

ولی چطوری میتونم دوست داشته باشم وقتی که خودمو دوست ندارم؟

و چطوری میتونم خودمو کامل بهت بدم وقتی که فقط نصف یه مردم

چون من یه کشتی سوزان در حال غرقم , پس دستانم را رها کن

و چطوری میتونم خودمو کامل بهت بدم وقتی که فقط نصف یه مردم

و حالا من توی این اتاق هتل با یه لامپ نؤنی سرد گیر کردم

و منتظر یه جواب بودم , ولی امشب نمیاد

و هر بطری ای که دزدیده بودم روی زمین تکه تکه افتاده

چیزی که شکسته دیگه درست نمیشه

ولی چطوری میتونم دوست داشته باشم وقتی که خودمو دوست ندارم؟

و چطوری میتونم خودمو کامل بهت بدم وقتی که فقط نصف یه مردم

چون من یه کشتی سوزان در حال غرقم , پس دستانم را رها کن

و چطوری میتونم خودمو کامل بهت بدم وقتی که فقط نصف یه مردم

و هیچکس هرگز نمیتواند مثل خودم بهم صدمه بزنه

چونکه از سنگم و کارم از کمک گرفتن گذشته

قلبتو بهم نده

ولی چطوری میتونم دوست داشته باشم وقتی که خودمو دوست ندارم؟

و چطوری میتونم خودمو کامل بهت بدم وقتی که فقط نصف یه مردم

چون من یه کشتی سوزان در حال غرقم , پس دستانم را رها کن

و چطوری میتونم خودمو کامل بهت بدم وقتی که فقط نصف یه مردم

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه