ساری مدیا

دانلود اهنگ Falling از Trevor Daniel

اهنگ Falling trevor daniel,دانلود اهنگ falling trevor daniel,اهگ falling trevor daniel,متن اهنگ falling trevor daniel,ترجمه اهنگ falling trevor daniel,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین &nb

دانلود اهنگ Falling از Trevor Daniel دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود اهنگ Falling از Trevor Daniel

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 17:53
  • 2568 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 0
  • گزارش خرابی

 

 

متن آهنگ Falling - Trevor Daniel

My last made me feel like I would never try again

نفر قبلیم یکاری کرد فکر کنم دیگه امتحانش نمیکنم

But when I saw you, I felt something I never felt

ولی وقتی دیدمت ، یه چیزیو حس کردم که تاحالا نداشتم

Come closer, I’ll give you all my love

بیا نزدیکتر، من عشقم رو بهت میدم

If you treat me right, baby, I’ll give you everything

اگه باهام خوب باشی ، عزیزم ، من همه چیمو بهت میدم

My last made me feel like I would never try again

نفر قبلیم یکاری کرد فکر کنم دیگه امتحانش نمیکنم

But when I saw you, I felt something I never felt

ولی وقتی دیدمت ، یه چیزیو حس کردم که تاحالا نداشتم

Come closer, I’ll give you all my love

بیا نزدیکتر، من عشقم رو بهت میدم

If you treat me right, baby, I’ll give you everything

اگه باهام خوب باشی ، عزیزم ، من همه چیمو بهت میدم

ترجمه آهنگ Falling - Trevor Daniel

Talk to me, I need to hear you need me like I need ya

باهام حرف بزن ، میخوام بدونم توام منو همون قدر میخوای که من میخوامت

Fall for me, I wanna know you feel how I feel for you, love

عاشقت شدم ، میخوام بدونی چه حسی نسبت بهت دارم ، عاشقتم

Before you, baby, I was numb, drown the pain by pouring up

عزیزم قبل از تو ، من بی حس بودم ، دردم رو با ریختن (عشقت) غرق کن

Speeding fast on the run, never want to get caught up

خیلی سریع میدوم ، نمیخوم هیچوقت گیر بیوفتم

Now you the one that I’m calling

الان تو اونی هستی که میخوام باهاش ارتباط داشته باشم

Swore that I’d never forget, don’t think I’m just talking

قسم میخورم هیچوقت فراموش نمیکنم ، نه اینا فقط حرف نیستن

I think I might go all in, no exceptions, girl, I need ya

فکر کنم میخوام تا آخرش برم ، بدون استثنا ، دختر ، من نیازت دارم

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه