ساری مدیا

دانلود اهنگ سفت از پوریا پادرا

دانلود اهنگ سفت از پوریا پادرا,پوریا پادرا,سفت پوریا پادرا,اهنگ سفت پوریا پادرا,متن اهنگ سفت از پوریا پادرا,دانلود اهنگ جدید پوریا پادرا,دانلود اهنگ سفت پوریا پادرا,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین متن ا

دانلود اهنگ سفت از پوریا پادرا دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود اهنگ سفت از پوریا پادرا

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 23:06
  • 2752 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 0
  • گزارش خرابی
دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم
دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320
پخش آنلاین آهنگ ها

متن اهنگ سفت از پوریا پادرا

کروس

انقد کشیدم شد استخونا معلوم / من سردترم حتی از این چاه پهلوم

یکی یکی کل روزا میشد حروم / ولی هنوز دارم امید به اسمون کبود

انقد کشیدم شد استخونا معلوم / من سردترم حتی از این چاه پهلوم

یکی یکی کل روزا میشد حروم / ولی هنوز دارم امید به اسمون کبود

ورس یک

به خودم میگفتم حتی من تو نیستم /  از اوناشم که پر شدن زیر بارون وا میستن

احساسو کشتن ادمای دورم با نیشخند / خدا میگفت توی قلبم میشه یه کاریش کرد

19 سال گذشت کولم روی شونم / فهمیدم داره بزرگ میشه توم یه کودک

به مولا میجنگم و باخت نمیدم تو جنگ / چون مسئولیت دارم در قبال انسان بودن

نکردنم منو ببر مرد / عاشق شبم چون روزا مثل برق رفت

اونی که میداد نوید از اینده مرگو کشید / تهران هواش سمه ریم سمای تو پکو کشید

میخواستم وا بدم این ادم بدا واردن /  همه تو زرد شدن و لاپا ها تو معاملست

چشامو بستم دیدم با سرم تو صخره / من امیدم به فرداست این شبا باید سرشه

کروس

انقد کشیدم شد استخونا معلوم / من سردترم حتی از این چاه پهلوم

یکی یکی کل روزا میشد حروم / ولی هنوز دارم امید به اسمون کبود

انقد کشیدم شد استخونا معلوم / من سردترم حتی از این چاه پهلوم

یکی یکی کل روزا میشد حروم / ولی هنوز دارم امید به اسمون کبود

ورس دو

بهشتو نمیدم به لای پای پری / خدا داره داد میزنه ولی همه کریم ما

بیتابه رو زمین ما / کی میتونه جز خودمون بده مارو فریب ها

پسر من با خودتم تویی که با مرد شدی / بزرگ شدی یاد گرفتی ادمارو ترک کنی

دوست داری تنها باشی بزنی به گلت زل / وقتی مینویسم خودم خالی میشه دلم پر

میدونم پدر واسه خودم میگی نخون / من مدیون هیپ هاپم نزاشت بسته بشه زبون

دنیا تو توهمه نمیکنن جنگو ول / وضعیت بده گیره گربه مثل خر تو گل

لمپنا زیادن این خاکو با جاش چاپیدن / دنیارو بغل کردن با خودش بگا میرن

بهتره باخت ندم بهترین راه مردنه / تو اجتماع کسایی که میرینن تو برجکت

کروس

انقد کشیدم شد استخونا معلوم / من سردترم حتی از این چاه پهلوم

یکی یکی کل روزا میشد حروم / ولی هنوز دارم امید به اسمون کبود

انقد کشیدم شد استخونا معلوم / من سردترم حتی از این چاه پهلوم

یکی یکی کل روزا میشد حروم / ولی هنوز دارم امید به اسمون کبود

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه