ساری مدیا

دانلود اهنگ تقدیر از استیو

تقدیر از استیو,دانلود تقدیر از استیو,اهنگ تقدیر از استیو,استیو تقدیر,تقدیر استیو,اهنگ جدید استیو تقدیر,دانلود اهنگ استیو تقدیر,دانلود اهنگ تقدیر از استیو,متن اهنگ تقدیر از استیو,متن تقدیر از استیو,

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین   ا

دانلود اهنگ تقدیر از استیو دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود اهنگ تقدیر از استیو

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 13:38
  • 317 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 0
  • گزارش خرابی

 

اهنگ تقدیر از استیو

Stive -Taghdir


متن آهنگ تقدیر از استیو

 

شبی نی که نزنم بیرون

قدم میزنم تو کوچه خیابون

رد میشم از آدمای دورم

مهم نی واسم چی میشه بعد اون

توی جوونیم پیر شدم حاجی

این روزا بگذرن آخرش که چی

 

فکر کنم آرزوهام چی میشن بد بریدم     

ولی بیخیال نمیشم  

هر چی شد گفتم اینم میگذره

غم امروزم از دیروز بیشتره

تنها چیزی موند غصمو ببره

دود سیگارمه خیلی وابستمه

تمومه نداره زندگی لعنتی

میخوام اصن خوب باشم بعد این

 

هرجا که اسمم اومد بگن خوبه حالش        

بیخیال بگذریم

 

حسی نمونده واس موندنم

فقط دیدم من عقب موندم

کشیدم بیرون زده به سرم

پاره های تنم بد دورم زردنم

سنگ شدم اخه بدجور بریدم

کسی نمیدونه که چیه کشیدم

واسه خواسته هام خیلی دوییدم

از اولش کسیو کنارم ندیدم

 

اونا اعتماد ندارن به من

بزار بگن تخصه اصن بزار بفهمن

 

نمیدونم که چیا گذشت بهم

هرچی خوشی بود زیر خاک لهع

      گناه ما اخه چی بود جاجی

هر چی خوبی کردیم از هم میپاشید

من همونم هیچ تغییری نکردم

وقتی دیدم اصن زندگی نکردم

 

متن آهنگ تقدیر از استیو

 

 

تایم خواب ساعت سه صبح

شیش صبح بیدارم ولی بازم خب

اوناییکه ازم میاد بدشون

بدون خدایی هست و میاد سمتمون

هرچی هست تو این دله

شدم یه ادمی که همش وله

بیست و دو سال وقت کمی نیست

بدون اینو میرن کسی موندنی نی حاجی

تهش فقط خودتی و خودت

بدت میاد از آدمای دورت

هر چی بود و من کشیدم

تو هیچ چیزم آرامش ندیدم

من دوییدم رفتم آخر خط

دیدم موندم تو حسرت فقط

گذشته گذشت دایی بیخیال

هیچکسی منو واسه خودم نمیخواد نه

روزامو میخوام شب کنم همین

همتون خواستین بخورم زمین

عیبی نداره بازم سر پام

یه روزی برمیگرردم منم سر جام

خوبی دیدین که پس دادین بدی

شدم یه قاتل حکم ابدی

که داره دیدن حسرت بیرون

چشماشو گرفت شده بد پشیمون

 

تگ های آهنگ

دانلود اهنگ تقدیر از استیو , دانلود اهنگ جدید استیو , تقدیر از استیو , بهترین اهنگ استیو , متن اهنگ جدید استیو , متن اهنگ تقدیر استیو , دانلود اهنگ جدید استیو به نام تقدیر , دانلود اهنگ استیو به نام تقدیر

 

آپلود سنتر ایرانیان

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه