ساری مدیا

دانلود اهنگ مار از مهراد هیدن

مهراد هیدن,هیدن,اهنگ مار,مار هیدن,مار از هیدن,اهنگ مار از هیدن,دانلود اهنگ هیدن,دانلود اهنگ مار از هیدن,maar hidden,maar mehrad hidden,دانلود اهنگ مار از مهراد هیدن,ساری مدیا,sarimedia,متن اهنگ مار از هیدن,متن اهنگ مار از مهراد هیدن,متن اهنگ مار,متن اهنگ مار هیدن,

باکس لینک های دانلود دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین   آهنگ مار از مهراد هیدن song

دانلود اهنگ مار از مهراد هیدن دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود اهنگ مار از مهراد هیدن

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : جمعه 01 اسفند 1399 - 17:13
  • 1807 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 0
  • گزارش خرابی

 

آهنگ مار از مهراد هیدن

song : Maar Mehrad Hidden

 

متن آهنگ مار از مهراد هیدن

نده فرصت دست من

بریز زهر توو قلب من

تو فرعون شو برده من

بکش قبل و بعد من

تقلب کن خواهشا

تمرکز کن پاره شم

از اول من مایلم

تا که باشم توو

تو یه ماری

هوا منو داری

عجب پشتکاری

طرفدارتم

مال تو

تو یه ماری

هوا منو داری

توقع نداری

هرچی مال منه مال تو

بچرخ دورم دایره

بگو قصه خاطره

بچسب کم شه فاصله

زمین باز بشه

برات امشب فاح*شه ام

نوازش کن پا بشم

از اول من مایلیم

فقط باشم توو

تو یه ماری

هوا منو داری

عجب پشتکاری

طرفدارتم ، مال تو

تو یه ماری

هوا منو داری

توقع نداری

هرچی مال منه مال تو

مال تو

ما برا هم

من آماده ام تو پیشم بیا

برام وقت میذاری

ما برا هم

من آماده ام تو پیشم بیا

برام وقت میذاری

مار مار بیا مار مار بیا

مار مار بیا مار مار بیا

تو یه ماری

هوا منو داری

عجب پشتکاری

طرفدارتم ، مال تو

تو یه ماری

هوا منو داری

چه خوش خط و خالی

تنفر ماست از تو


کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه