ساری مدیا

دانلود اهنگ tell me why im waitng از TIMMIES

دانلود اهنگ tell me why im waiting,دانلود آهنگ tell me why im waiting timmies,دانلود اهنگ why im wainting از timmies,متن اهنگ why im waiting,ترجمه آهنگ why im waiting,پخش انلاین اهنگ why im waiting,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین  

دانلود اهنگ tell me why im waitng از TIMMIES دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود اهنگ tell me why im waitng از TIMMIES

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 - 19:32
  • 38068 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 0
  • گزارش خرابی
 
متن آهنگ tell me why im waiting

Tell me why I'm waiting for someone

That couldn't give a fuck about me

No, no, you wouldn't...

Tell me why I'm waiting for someone

That couldn't give a fuck about me

No, no, you wouldn't...

Tell me why I'm waiting for someone

That couldn't give a fuck about me

No, no, you wouldn't...

Tell me why I'm waiting for someone

 

That couldn't give a fuck about me

 

 

ترجمه آهنگ tell me why im waiting


به من بگو چرا من منتظر کسی هستم
که نمیتوانستم فریاد بزنم
نه نه نه
به من بگو چرا منتظر کسی هستم
که نمیتوانستم فریاد بزنم
نه نه نه
به من بگو چرا منتظر کسی هستم
که نمیتوانستم فریاد بزنم
نه نه نه
به من بگو چرا منتظر کسی هستم
که نمیتوانستم فریاد بزنم
نه نه نه
به من بگو چرا منتظر کسی هستم
که نمیتوانستم فریاد بزنم
نه نه نه
به من بگو چرا منتظر کسی هستم
که نمیتوانستم فریاد بزنم
نه نه نه
به من بگو چرا منتظر کسی هستم
که نمیتوانستم فریاد بزنم
نه نه نه
به من بگو چرا منتظر کسی هستم
که نمیتوانستم فریاد بزنم
نه، نه، تو نمی خواهی ...

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه