ساری مدیا

دانلود آهنگ peachy - falling for you

دانلود آهنگ falling for you,آهنگ Falling for you,دانلود اهنگ Falling for you peachy,دانلود اهنگ falling for you از peachy,متن اهنگ Falling for you,ترجمه اهنگ falling for you,ساری مدیا,sari media,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین &nb

دانلود آهنگ peachy - falling for you دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود آهنگ peachy - falling for you

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : جمعه 05 اردیبهشت 1399 - 0:24
  • 37439 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 5
  • گزارش خرابی

 

 

متن آهنگ Falling for you - peachy

 

I was hangin' with you and then I realized
I didn't think it was true, I was surprised
When I found out I've fallen for you
I didn't wanna believe my feelings for you
I didn't wanna believe that I could lose you
If I told you just how I felt
But I can't help it
I'm falling for you
And I can't quit it
'Cause I'm stuck on you
And it might be pathetic and you might be skeptical
But I just want to be with you
Please tell me, boy
Can you get a clue?
Or come through 'cause I just want to be with you
I'm scared
Of telling you how I feel
Maybe it's better if I just try to conceal the truth
For me and, for you
But I'm still stuck on you, ooh, ooh
I, I'm still falling for you
For you
ترجمه آهنگ Falling for you - peachy
من با تو آویزون بودم و بعد فهمیدم فکر نمی کردم این درست باشه ، من تعجب کردم
وقتی فهمیدم برای تو افتاده ام من نمی خوام به احساساتم  نسبت به تو اعتقاد داشته باشم
من نمی خوام باور کنم که می تونم تورو  از دست بدم
اگر من فقط بهت می گفتم چه احساسی دارم
اما من نمی توانم به آن کمک کنم می میرم برات و من نمی تونم آن را ترک کنم
چون من به تو گیر کرده ام و ممکن است حساس باشد و ممکن است تو تردید داشته باشی
اما من فقط می خوام در کنار تو باشم لطفا به من بگویید
آیا می تونید سرنخی پیدا کنید؟می ترسم از اینکه بهت می گم چه احساسی دارم
شاید بهتر باشد اگر فقط سعی کنم حقیقت را پنهان کنم
برای من و برای تو اما من هنوز به تو گیر کردم ،
من هنوز برای تو می افتم برای تو
  • بعضی از قسمتای ترجمه اشتباس

    پاسخ : بابت این قضیه متاسفم ترجمه تسط گوگل انجام شده اگه ترجمه صحیح تری دارید برای ما بفرستید تا اصلاح کنیم

  • خیلی قشنگ بود

  • عالی بود مرسی از سایت خوبت

    پاسخ : باعث افتخاره که از سایت ما راضی هستید

  • مرسی واقعا بابت ترجمه خیلی دنبالش گشته بودم

  • خیلی اهنگه قشنگی بود پیشنهاد میشه مرسی بابت ترجمه

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه