ساری مدیا

دانلود اهنگ say goodbye از snow

دانلود اهنگ say goodbye,دانلود اهنگ snow,دانلود اهنگ snow & monty,دانلود اهنگ say goodbye از snow,دانلود اهنگ say goodbye snow & monty,ترجمه اهنگ Say goodbye,ترجمه آهنگ Say goodbye از snow,اهنگ Say goodbye snow,اهنگ Say good bye snow,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین &nb

دانلود اهنگ say goodbye از snow دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود اهنگ say goodbye از snow

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 20:35
  • 15536 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 1
  • گزارش خرابی

 

متن آهنگ say goodbye از snow

I do so much shit for you
But yet all you do
Is call out my wrongs
I'm always there for you
But yet all you do is call out when I'm gone
Just make up your mind I don't wanna waste my time
Stop saying that you love me when you don't even try
I been up since the AM
Bottling up my emotions cause
When I say "what's wrong" that's another fucking wrong
So I'm done, say goodbye
Go ahead and cry, yea
You had all this time
So I'm done, say goodbye
Go ahead and cry, yea
You had all this time
And I've learned you can't do this
Like I can you did me dark I've been
And I've learned you can't do this like I can you did me dark I know
So I'm done, say goodbye
Go ahead and cry, yea
You had all this time
So I'm done, say goodbye
What's the point of trying now
When you had all this time
What's the point of trying now
When you had all this time
ترجمه آهنگ say goodbye - snow
من واسه تو خیلی کارا میکنم ولی فقط اشتباهاتمو به رخم میکشی
من همیشه بخاطرت اونجا بودم (هستم)ولی تو فقط وقتی که نیستم صدام میکنی
فکراتو بکن دیگه ، من نمیخوام بیشتر از این وقتمو تلف کنم
وقتی اصلا تلاش نمیکنی دیگه نگو که دوسم داری
من از شب بیدار بودم احساساتمو توی خودم میریزم چون
وقتی میگم ، “مشکل چیه” اون یه مشکل دیگه هست
آره دیگه تمومه ، بگو خداحافظ زود باش و گریه کن ، آره
تو این همه وقت داشتی آره دیگه تمومه ، بگو خداحافظ
زود باش و گریه کن ، آره تو این همه وقت داشتی
و من یاد گرفتم تو نمیتونی مثل من انجامش بدی ، تو منو تاریک میکنی (غمگین)
و من یاد گرفتم تو نمیتونی مثل من انجامش بدی ، تو منو تاریک میکنی (غمگین)
آره دیگه تمومه ، بگو خداحافظ زود باش و گریه کن ، آره
تو این همه وقت داشتی آره دیگه تمومه ، بگو خداحافظ
دیگه تلاش کردن چه ارزشی داره وقتی که این همه وقت داشتی
دیگه تلاش کردن چه ارزشی داره وقتی که این همه وقت داشتی
  • خیلی قشنگ بود

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه