ساری مدیا

دانلود اهنگ idk you yet از alexander 23

دانلود آهنگ alexander 23,دانلود آهنگ idk you yet,دانلود اهنگ idk you yet alexander 23,متن اهنگ idk you yet,متن اهنگ idk you yet alexander 23,ترجمه آهنگ idk you yet,ترجمه اهنگ idk you yet alexander 23,دانلود اهنگ idk you yet از Alexander 23,

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم دانلود با کیفیت 128 Download quality 128 دانلود با کیفیت 320 Download quality 320 پخش آنلاین آهنگ ها قالب وبلاگ ساخت کد موزیک آنلاین &nb

دانلود اهنگ idk you yet از alexander 23 دانلود کاور با اندازه اصلی

دانلود اهنگ idk you yet از alexander 23

توضیحات :

در سایت ساری مدیا میتوانید جدیدترین آهنگ های سایکو و لوفای و آهنگ های مخصوص مدیتیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید ادامه و دانلود

  • زمان انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 17:03
  • 17544 بازدید
  • ارسال شده توسط : moein
  • تعداد نظرات : 2
  • گزارش خرابی

 

 

متن آهنگ idk you yet - alexander 23

How can you miss someone you've never met?
'Cause I need you now but I don't know you yet
But can you find me soon because I'm in my head?
Yeah, I need you now but I don't know you yet
'Cause lately it's been hard
They're sellin' me for parts
And I don't wanna be modern art
But I only got half a heart to give to you
How can you miss someone you've never seen?
Oh, tell me are your eyes brown, blue, or green?
And do you like it with sugar and cream?
Or do you take it straight, oh, just like me?
Yeah, lately it's been hard
They're sellin' me for parts
And I don't wanna be modern art
But I only got half a heart to give to you
And I hope it's enough
How can you miss someone you've never met?
'Cause I need you now but I don't know you yet
But can you find me soon because I'm in my head?
Yeah, I need you now but I don't know you yet
I need you now but I don't know you yet
I need you now but I don't know you yet
I need you now but I don't know you yet
I need you now but I don't know you yet
 
 
 
ترجمه آهنگ idk you yet
 چجوری میتونید دلتنگ کسی بشید که تاحالا ملاقات نکردید , من الان بهت نیاز دارم اما تورو نمیشناسم
آیا میتونید منو پیدا کنید چون در ذهن خودم هستم (سردگمی) , بله الان بهت  احتیاج دارم اما هنوز نمشناسمت
این خیلی سخته چون اونها میخواهند تمام وجود مرا بفروشند اما من نمیخوام یک هنر مدرن باشم , من میخوام نیمی از قلبم را بهت بدم
چجوری میتونید دلتنگ کسی بشید که تاحالا ملاقات نکردید, آه به من بگو چشمات قهوه ای آبی یا سبزه؟
آیا اونو با شکر یا خامه دوست داری؟یا مستقیم میگی آه درست مثل من
آره جدیدا خیلی سخت شده اونها میخواند تمام وجود منو بفروشند اما من نمیخواهم یک هنر مدرن باشم
 چجوری میتونید دلتنگ کسی بشید که تاحالا ملاقات نکردید , من الان بهت نیاز دارم اما تورو نمیشناسم
آیا میتونید منو پیدا کنید چون در ذهن خودم هستم (سردگمی) , بله الان بهت  احتیاج دارم اما هنوز نمشناسمت
الان بهت احتیاج دارم اما هنوز نمیشناسمت , الان بهت احتیاج دارم اما هنوز نمیشناسمت , الان بهت احتیاج دارم اما هنوز نمیشناسمت
  • miss اینجا به معنتی دلتنگ شدنه نه از دست دادن

    پاسخ : بله منون بابت اطلاع تصحیح شد

  • شکلکشکلکشکلک عاشقشم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه